Home » , , » Τα «αφιερώματα» προτείνουν: Madama Butterfly στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού!

Τα «αφιερώματα» προτείνουν: Madama Butterfly στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού!

Τα «αφιερώματα» προτείνουν: Madama Butterfly στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού!
 Mαντάμα Μπαττερφλάι
Madama Butterfly – Giacomo Puccini / ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Μουσική διεύθυνση: Μύρων Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία – Σκηνικά – Κοστούμια: Ούγκο ντε Άνα
Ωδείο Ηρώδου Αττικού

27, 28 30, 31 Ιουλίου 2013  
 
 Xίλιες πεντακόσιες θέσεις δωρεάν σε ανέργους  πρόσφερε η Εθνική Λυρική Σκηνή στη γενική δοκιμή της «Μαντάμα Μπατερφλάι» στο Ηρώδειο, την Παρασκευή 26 Ιουλίου, στο πλαίσιο της κοινωνικής της πολιτικής.                                                    
Έτσι πολλοί παρακολούθησαν μια καταπληκτική παράσταση. Τα ‘αφιερώματα’ ήταν εκεί και προτείνουν στους φίλους τους να σπεύσουν και να δουν το αριστούργημα του Πουτσίνι  

Η δεύτερη μεγάλη καλοκαιρινή  παραγωγή της Εθνικής Λυρικής  Σκηνής είναι η Mαντάμα Μπαττερφλάι, το αριστούργημα του οπερατικού ρεπερτορίου του Τζάκομο Πουτσίνι, η οποία θα παρουσιαστεί και στις  28, 30 και 31 Ιουλίου στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, σε μουσική διεύθυνση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή της ΕΛΣΜύρωνα Μιχαηλίδη και σκηνοθεσία του διάσημου Αργεντινού σκηνοθέτη Ούγκο Ντε Άνα.
Διάσημη για τις υπέροχες άριες, την πρόδηλα μελωδική μουσική  και τη δραματική θεατρικότητά της, η Μαντάμα Μπαττερφλάι, συγκινεί διαχρονικά και προκαλεί έντονα συναισθήματα.
Η «γιαπωνέζικη τραγωδία», η  οποία εξιστορεί το μοιραίο έρωτα  της δεκαπεντάχρονης γκέισας  Τσο-Τσο-Σαν για τον Μπέντζαμιν Φράνκλιν Πίνκερτον, υποπλοίαρχο του Ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, παρουσιάζεται σε νέα μεγαλειώδη παραγωγή με θεαματικά σκηνικά και αυθεντικά παραδοσιακά γιαπωνέζικα κοστούμια.
Η Μαντάμα Μπαττερφλάι, η πρώτη όπερα που παρουσιάστηκε από την Εθνική Λυρική Σκηνή το 1940, κρύβει μέσα της μια περιπετειώδη ιστορία αποδοχής της από το κοινό. Η πρεμιέρα της στη Σκάλα του Μιλάνου, στις 17 Φεβρουαρίου του 1904, ήταν η απόλυτη καταστροφή. Τρεις μήνες αργότερα, το δεύτερο ανέβασμά της στη Μπρέσα σημαδεύεται από την ενθουσιώδη υποδοχή του κοινού. Ο Πουτσίνι δεν διστάζει να τη χαρακτηρίσει ως την πιο αγαπημένη του όπερα, ενώ με τις μετέπειτα τροποποιήσεις, αναγάγει την αλαβάστρινη μορφή της ηρωίδας του σε σύμβολο ανεξάντλητης υπομονής και αιώνιας, σταθερής αγάπης.
Τη σκηνοθεσία, τα σκηνικά  και τα κοστούμια της παράστασης έχει αναλάβει ο διάσημος σκηνοθέτης της όπερας Ούγκο ντε Άνα, ο οποίος επιστρέφει στην Ελλάδα μετά τη μεγαλειώδη Τόσκα που παρουσίασε πέρυσι το καλοκαίρι στο ρωμαϊκό ωδείο. Τόσο το ελληνικό κοινό, όσο και οι φίλοι της όπερας παγκοσμίως τον γνωρίζουν για τα θεαματικά σκηνικά του, αλλά και για την εντυπωσιακή χρήση των φωτισμών και των βίντεο. Έχει την φήμη του ιδιαιτέρως απαιτητικού και αυστηρού σκηνοθέτη που αναζητά τις λεπτές αποχρώσεις των ερμηνειών, ενώ την ίδια στιγμή έχει την ικανότητα να δημιουργεί το «μεγάλο θέαμα».
Στη νέα παραγωγή της Εθνικής  Λυρικής Σκηνής το εμβληματικό και  ιδιαιτέρως απαιτητικό ρόλο της εύθραυστης γκέισας ερμηνεύουν η διάσημη  Ιταλίδα σταρ της όπερας Μαρία  Λουιτζία Μπόρσι και στη δεύτερη διανομή, η αγαπημένη του ελληνικού κοινού Τσέλια Κοστέα, η οποία λίγους μήνες πριν ερμήνευσε τον συγκεκριμένο ρόλο στην Όπερα της Νίκαιας (Γαλλία), ενώ εντυπωσίασε με τη μοναδική ερμηνεία της στον Σικελικό Εσπερινό, τον χειμώνα στο Μέγαρο Μουσικής. Η Μπόρσι με τη βαθύτατα λυρική φωνή της, όσο και την πολυδιάστατη συναισθηματική της παλέτα με τις «αιχμηρές» δραματικές της μεταπτώσεις, έχει συγκινήσει το κοινό των σημαντικότερων λυρικών θεάτρων του κόσμου, ενώ έχει συνεργαστεί με τους σημαντικότερους μαέστρους της όπερας -από τον Λόριν Μααζέλ και τον Ζούμπιν Μέτα έως τον Ρικκάρντο Μούτι και τον Γιανίκ Νεζέτ Σεγκέν- οι οποίοι υποκλίνονται στην μοναδική σκηνική παρουσία της και την μεγαλειώδη ερμηνευτική της δύναμη.
Μουσική διεύθυνση: Μύρων  Μιχαηλίδης
Σκηνοθεσία - Σκηνικά - κοστούμια: Ούγκο ντε Άνα
Φωτισμοί: Βινίτσιο Κέλι / Σχεδιασμός Προβολών: Ideogramma S.R.L. - Σέρτζιο Μετάλλι
κινησιολογία: Λέντα Λογιοντίτσε
Διεύθυνση χορωδίας: Αγαθάγγελος  Γεωργακάτος
Τσο - Τσο Σαν: Μαρία Μπόρσι - Τσέλια Κοστέα
Σουτζούκι: Oλέσα Πέτροβα
κέιτ Πίνκερτον: Mαρισία Παπαλεξίου
M. Φ. Πίνκερτον: Βάλτερ Φρακκάρο - Λουτσάνο Γκάντσι
Σάρπλες: Δημήτρης Πλατανιάς - Διονύσης Σούρμπης
Γκόρο: Χαράλαμπος Αλεξανδρόπουλος / Πρίγκιπας Γιαμαντόρι: Γιώργος Ζωγράφος
Μπόνζο: Τάσος Αποστόλου / Γιακουζιντέ: Θεόδωρος Αϊβαλιώτης
Αυτοκρατορικός Επίτροπος: Παύλος Σαμψάκης / Ληξίαρχος: Σωτήρης Κολυδάς
Μητέρα της Τσο - Τσο Σαν: Αμαλία Αυλωνίτη / Θεία: Βάγια Κωφού
ξαδέλφη: Φωτεινή Χατζηδάκη / Ντολόρε: θ.α.
Συμμετέχουν η Ορχήστρα και  η Χορωδία της ΕΛΣ

ΚΑΛΗ  ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!






Γιολάντα Ζαχαράκη

 

Τα «αφιερώματα» σας προτείνουν:

Τα «αφιερώματα» σας προτείνουν: La Grande Famiglia στην Πετρούπολη.

"Ερώμαι την τέχνην"

"Ερώμαι την τέχνην"
το εικαστικό είναι έργο βραβευμένο του ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΠΑΠΑΔΑΝΤΩΝΑΚΗ

Οι εκδόσεις "Αφιερώματα"σας παρουσιάζουν το νέο τους βιβλίο!!!

Οι εκδόσεις "Αφιερώματα"σας παρουσιάζουν το νέο τους βιβλίο!!!
"ΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΝ ΑΝΔΡΕΑΝ ΚΑΜΠΙΖΙΩΝΗΝ του Δημήτρη Ζάχου

Για τα "Αφιερώματα"...:

«ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ»: περιοδικό ουσίας και με πολιτική ανάλυση της ελληνικής, κατά το δυνατόν, πραγματικότητας. Διαφέρει από όλα τα περιοδικά που κυκλοφορούν όχι μόνο γιατί είναι απόλυτα ανεξάρτητο από ιδεολογικές αγκυλώσεις, κομματικές δεσμεύσεις και οποιεσδήποτε σκοπιμότητες, αλλά και γιατί έχει όλως άλλη οπτική. Γι’ αυτό και είναι πάντα άρρηκτο συνδεδεμένο με τις τέχνες, το Στοχασμό, τις Παροιμίες, την χριστιανική Γραφή, την «θύραθεν παιδεία», δηλαδή την, εκ των πραγμάτων π α γ κ ό σ μ ι α, Ελληνική Γραμματεία...

"Αφιερώματα" - Έντυπη έκδοση

"Αφιερώματα" - Έντυπη έκδοση

Κατηγορίες

Arthina art culture


designing event> τόπος τέχνης,τοπίο πολιτισμού

http://www.afieromata.gr/2018/09/blog-post_14.html

... ένα εξαιρετικό site για τον πολιτισμό!!!

Δείτε ΕΔΩ: www.os3.gr

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. afieromata.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
-->